نکاتی در مورد باکس «گفتگوی آنلاین» در سایت

وقتی سایت به صورت کامل برای شما باز شود، در سمت راست، پایین صفحه آیکون «گفتگوی آنلاین» نشان داده می‌شود. اگر از سمت پشتیبان پیامی برای مشاهده همه ثبت شده باشد قطعا آن را خواهید دید. (مثال: تصویر زیر)

وقتی بر روی آیکون مورد نظر کلیک کنید صفحه گفتگو باز شده و شما باید موارد زیر را وارد کنید:

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره تماس

قبل از وارد کردن موارد خواسته شده می‌توانید از سوالات آماده، پاسخ خود را دریافت کنید و اگر سوال شما بین سوالات آماده وجود نداشت از گزینه «ارسال پیام به پشتیبانی» استفاده نمایید.

توجه | «دریافت پیام تاخیر در پاسخگویی»

زمان‌هایی از روز ممکن است شما با پیام تاخیر در پاسخگویی روبرو شوید و در آن لحظه اپراتور در دسترس نباشد. شما پیام خود را ثبت کرده‌ و منتظر پاسخ باشید و اطمینان داشته باشید که کارشناس مورد نظر پیام شما را مشاهده خواهد کرد. شما می‌توانید پس از گذشت چند ساعت یا حتی چند روز از طریق سایت گفتگوی خود را مشاهده کنید.

 

نکاتی که در مورد باکس «گفتگوی آنلاین» باید بدانید:

  • ثبت مکالمات
  • ارسال پیام صوتی
  • امکان ارسال فایل

 

ساعات پاسخگویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صبح: 12:30 – 9:00
بعدازظهر: 22:00 – 16:00
 ‼️ پنجشنبه ها در نوبت صبح تعطیل است

📍بوشهر، میدان قدس، خیابان امام (سنگی)، بوستان ۳۰

☎️ ۰۷۷-۳۳۳۲۵۱۵۰
☎️ ۰۷۷-۳۳۳۲۵۹۰۳
📱  ۴۸۶۶ ۰۴۸ ۰۹۱۷

🌐 info@aryafli.ir

  • صبح: 12:30 – 9:00
  • بعدازظهر: 22:00 – 16:00
     ‼️ پنجشنبه ها در نوبت صبح تعطیل است

بوشهر، میدان قدس، خیابان امام (سنگی)، بوستان ۳۰

  • ۰۷۷-۳۳۳۲۵۱۵۰
  • ۰۷۷-۳۳۳۲۵۹۰۳
  •  ۴۸۶۶ ۰۴۸ ۰۹۱۷

info@aryafli.ir